Peuteropvang Pluk

Home Onze school Peuteropvang Pluk

Peuteropvang Pluk

Peuteropvang Pluk Brunssum-Noord is opgericht in 1972 door ouders in samenwerking met de Gemeente Brunssum.  Sinds 2018 zijn wij gevestigd binnen basisschool Titus Brandsma. We beschikken over een lokaal, een speelzaal en een buitenspeelruimte. Waarin wij een capaciteit hebben voor 16 peuters. De fysiek beschikbare ruimte geeft ons de mogelijkheid om alle ontwikkelgebieden te stimuleren. Deze stap zorgt voor meer samenwerking wat de doorgaande lijn ten goede komt. Buiten de reguliere oefen dagen kan uw peuter vanaf 3,9 jaar meedraaien bij groepje 1.

Contact opnemen

Als je meer wil weten over onze peuteropvang, mensen die er werken, de verschillende activiteiten of thema’s, neem dan gerust contact met ons op of neem eens een kijkje op de website van Pluk.